Het beste aanbod, online en off-market.
Neem nu contact op +33770186203 (ook WhatsApp ) of gebruik ons persoonlijke zoekformulier

Cannes Lions introduceert Lions Health.

Door in Blog met 0 Comments

Het geldverslindende reclamecircus dat ieder jaar in Cannes neerstrijkt als middelpunt van het navelstaren voor iedereen die in de reclamewereld werkzaam is, heeft een nieuwe bron van inkomsten gevonden; de pharmaceutische industrie. In deze branche wordt nog steeds veel geld verdiend en ook al mag je voor de klant bijna niets doen qua creatief adverteren, er wordt door de in pharma gespecialiseerde bureau’s wel gezond gefactureerd aan de klant; hier heeft men nauwelijks last van de crisis. Tijdens Lions Health van 12-14 juni in Cannes 2014 worden er voor het eerst Awards uitgereikt voor de meest opvallende, effectieve en zelfgenezende reclameuitingen. De festival bezoekers delen gratis monsters uit van de nieuwste party-drugs en antikater medicijnen. Een interessante nieuwe doelgroep voor Cannes Lions; welkom aan de apothekers, artsen en artsenbezoekers.

Share This